De opmaak vormt mogelijk het meest essentiële aspect van je ontwerp. Maar welke lay-outs zijn er voor websites en wanneer kies je voor welke? Kom het met deze cheat sheet te weten!
Vul hier je gegevens in en ontvang de cheat sheet in jouw mailbox!
"*" geeft vereiste velden aan
Wees de persoon die je doelpubliek als vriend wilt hebben
Niemand is graag bevriend met iemand die elke week een andere persoonlijkheid aanneemt. Daarom is het belangrijk om op een eenduidige manier te communiceren naar je doelpubliek toe. Je doelpubliek wilt zich enkel omringen met mensen of bedrijven die ze vertrouwen en waar ze op kunnen rekenen.
In ons e-book leggen we je haarfijn uit hoe jij je merkidentiteit bepaalt en hoe je dit doortrekt in je grafisch design.
Het voordeel dat ons e-book biedt voor jou:
- Je leert hoe je de merkidentiteit van je onderneming bepaalt.
- Je ontdekt hoe je je merkidentiteit doortrekt in je grafisch design.
- Je ontvangt tips voor het ontwerpen van een sterk logo.
Leer hoe je grafisch design ontwerpt in lijn met je merkidentiteit
Het is belangrijk om als onderneming consistent te zijn in de manier waarop je communiceert met je doelpubliek. Dit heeft niet alleen betrekking op je geschreven communicatie, maar ook op het grafisch design dat je inzet als communicatiemiddel.
"*" geeft vereiste velden aan