Skip to main content

Veelgestelde vragen

Ontdek de Q&A van Simba Service! 🦁

Hier duik je in een jungle vol antwoorden op al jouw vragen. Van de slimste gebruikstips tot hoe je tekeergaat tegen de kleinste probleempjes – wij hebben de gids die je door de wildernis van informatie leidt. Ons doel? Jou een geweldige ervaring bieden met Simba Service, zodat je optimaal geniet van elk avontuur dat je met ons aangaat.

Nog geen antwoord gevonden op jouw vraag? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren!

Contacteer ons

Hoe dien ik een aanvraag in?

Bij “nieuwe aanvraag” rechtsboven op je dashboard, vul je het formulier zo volledig in zodat de designer vlot aan de slag kan. Voeg zo veel mogelijk nuttige informatie toe.

Hoe voeg ik bijlagen toe?

Wanneer je een bestand doorstuurt, wordt het ook effectief als bericht verstuurd.
Je bestanden blijven steeds beschikbaar in het vak rechts onder “bijlagen”

Hoe weet ik dat mijn aanvraag beantwoord is?

Je krijgt standaard een e-mail als iemand op je aanvraag heeft gereageerd. Ook staat de status normaliter op “Action Required”

Hoe weet ik dat mijn aanvraag in behandeling is?

Het gekleurde vakje rechts naast je aanvraag geeft aan wanneer je aanvraag in behandeling is. Momenteel staat het op “In progress”, wat betekent dat we met deze aanvraag bezig zijn.
Betekenis statussen:
– New: nieuwe aanvraag
– Queud: staat in de wachtrij
– In progress: in behandeling
– Action required: de designer heeft iets doorgestuurd dat je mogelijks moet bekijken of op zou moeten antwoorden
– Replied: Je hebt geantwoord en wacht op respons van de designer
– Completed: Aanvraag is afgerond

Hoe markeer ik de aanvraag als afgerond?

In de aanvraag zelf klik je rechtsboven op het vinkje “markeer deze aanvraag als afgerond”. Dit kan je ook ongedaan maken door er nogmaals op te klikken.

Kan ik meerdere aanvragen tegelijk indienen?

Meerdere aanvragen tegelijkertijd indienen kan helaas niet. Wat je wel kan doen is meteen na indienen van je formulier, een andere aanvraag starten. Ben je nog niet zeker van je initiële briefing en start je graag een nieuwe (andere) aanvraag zonder alle informatie kwijt te geraken? Dan kan je je aanvraag bewaren als concept en hieraan verder werken wanneer je wil.

Hoe neem ik een video op om iets te verduidelijken?

Je kan in je aanvraag klikken op de knop “Record a Loom” en volgens jouw wensen een screenrecording opnemen.

Hoe weet ik zeker dat mijn aanvraag op tijd behandelt wordt?

We garanderen een oplevering binnen de X werkdagen, afhankelijk van je pakket. Om de oplevertermijnen voor iedereen te garanderen, werken we aan 1 request per keer. Vanaf een request is afgerond of we ontvangen geen feedback meer, werken we aan de volgende request in chronologische volgorde en ontvang je deze binnen X uur na de laatste oplevering. Feedbackrondes worden dus ook inbegrepen in de oplevertermijnen tenzij jullie een andere aanvraag prioriteit geven. Dit kan je zelf wijzigen in je dashboard door te slepen met je aanvragen. Eens een request de status “In progress” heeft, kan deze niet meer naar een andere datum verplaatst worden omdat we er op die moment al aan het werken zijn.

Hoe voeg ik collega's toe aan mijn aanvraag?

In je aanvraag kan je rechts onder “Volgers” iemand toevoegen door te klikken op de knop “+ voeg volgers toe”.

Hoe voeg ik huisstijlelementen toe?

Binnenin je aanvraag kan je bijlages toevoegen; dit kan gaan van een logo, tot een huisstijlgids of branding elementen. Een andere optie is om een branding profiel aan te maken. Op die manier garandeer je dat de info van het bepaalde merk ten allen tijden beschikbaar is voor ons (de designers) en jezelf. Hier kan je ook achteraf nog wijzigingen aanbrengen indien nodig. Binnenin je bedrijf kan je tevens meerdere brandingprofielen aanmaken, wat handig is indien je meerdere vaste klanten hebt met elks hun huisstijl.

Hoe voeg ik mensen toe aan mijn team?

Dit kan je op twee manieren doen: in je Dashboard is er rechts een onderdeel “Mijn projecten”. Daar kan je onder het titeltje “Teamleden” klikken op de knop “+ voeg teamleden toe”. Dit verwijst je door naar de pagina “Team” dat je ook in je hoofdmenu kan raadplegen. Vervolgens klik je op de knop “Teamlid uitnodigen”, vul je al de nodige gegevens in en verstuur je de mail met unieke uitnodigingslink door te bevestigen met de knop “Uitnodigen”, rechts onderaan de pop-up.

Waar vind ik een overzicht van mijn aanvragen?

Op je “Dashboard” krijg je een overzicht van al je openstaande/lopende aanvragen. Bekijk je graag nog eens een afgeronde request? Dan kan je die altijd raadplegen via de knop “Mijn aanvragen”.

Oplevering vandaag mogelijk?

We doen ons best om vandaag nog met de planning te schuiven om deze aanvraag vandaag nog op te leveren maar we kunnen niets beloven. Indien we deze aanvraag vandaag niet meer kunnen oppakken, laten we je asap iets weten!