Skip to main content

 

 

Maak kennis met Lisa, een talentvolle ontwerper met een passie voor creativiteit en design. Tijdens deze Q&A-sessie werpen we een blik achter de schermen van haar werk bij Simba Service. En delen we haar inzichten, ervaringen en unieke perspectief op de wereld van grafisch design.

  • Wat is werken voor Simba Service? 

Lisa: “Werken voor Simba Service is elke week anders. De ene week werk ik meer voor onze vaste klanten, de andere week meer voor klanten op factuur (one-offs) of dan weer projecten die 6 maanden innemen. Met andere woorden is het elke week anders en met enorm veel variatie en dat is net het fijne eraan. Geen week is hetzelfde en ondanks dat ik soms 5 ontwerpen van visitekaartjes moet maken in een maand, is ook dat altijd anders.”

  • Beschrijf Simba Service in x aantal woorden. 

Lisa: “Simba Service biedt een andere kijk op grafisch design door de onbeperkte mogelijkheden. We blijven telkens vernieuwen en we kijken anders naar creativiteit.”

  • Welke aspecten van het werken bij Simba Service onderscheiden jullie van andere designbureaus?

Lisa: “Omdat wij onbeperkt design voor een vaste prijs per maand aanbieden, zijn wij zoals geen ander designbureau. De meeste designbureaus focussen op grote trajecten voor bijvoorbeeld brandings of werken voor alles op factuur. Dat kan bij ons ook naast de abonnementen.”

  • Hoe zorg je ervoor dat je op de hoogte blijft van de nieuwste design trends en technologieën?

Lisa: “Ik volg verschillende accounts op sociale media van bedrijven en designers om op de hoogte te blijven van trends en technologieën. Ik praat ook met mensen uit de sector of hou websites in het oog dat nieuwe trends in de schijnwerper plaatsen.”

  • Kun je ons een voorbeeld geven van een project waar je trots op bent en wat het uniek maakte?

Lisa: “Ik ben het meest trots op mijn productcatalogi. Ik heb er 2 gemaakt in de tijd dat ik bij Simba Service werk en dat waren twee heel verschillende projecten. Ik was hier van begin tot eind de enige designer voor en heb ook mijn eigen inzichten en ideeën erin verwerkt. Het was vooral heel fijn om achteraf de gedrukte catalogi te kunnen vasthouden en te beseffen dat ik die van A tot Z gemaakt heb.”

 

Het is duidelijk dat Lisa’s toewijding aan haar vak en haar vermogen om creativiteit te combineren met stressbestendigheid haar tot een succesvolle designer maken.

Bedankt, Lisa, voor het delen van je verhaal en inzichten met ons!


Wil je graag je designwerk outsourcen? 

Vraag hier je aanvraag aan!