Bij Simba Service hebben we een zwak voor start-ups die vertrekken vanuit de passie voor een bepaald product of dienst. Toen Sander Vloerberghs van Pure Lemonade ons contacteerde om zijn minionderneming visueel op de markt te zetten, begon ons leeuwenhartje onmiddellijk sneller te slaan.
Pure Lemonade in het kort
Pure Lemonade is een start-up die een kwaliteitsvol alternatief biedt voor alcoholische dranken. In de jaren dat hij actief was in de horeca, merkte hij al snel op dat er en groeiende vraag was naar een lekker non-alcoholisch drankje. Zo stak Sander de armen uit de mouwen en startte hij met het creëren van zijn eigen limonade (tover)drankje.
Roeien met de riemen die we hadden
Wanneer Sander bij ons op kantoor binnenstapte, beschikte hij alleen nog maar over een logo. Voor de rest was er nog niets. Geen visitekaartjes, flyers, verpakkingen en etiketjes voor op de flesjes van zijn aromavolle limonades.
Voor onze designers was het dus roeien met de riemen die we hadden. Op basis van het logo hebben we een visuele merkpersoonlijkheid voor Pure Lemonade vastgelegd.
Stap per stap ontwikkelde we een passie voor limonade
Je product kan pas de markt op als je een aantrekkelijke verpakking hebt. Dit is dan ook het allereerste dat we onder handen hebben genomen voor Pure Lemonade.
Om alle verfrissende limonades van Pure Lemonade in de spotlight te zetten, zijn we aan de slag gegaan met het samenstellen van een prikkelende brochure. In de flyer word je bij de hand genomen voor een wandeling langsheen alle verschillende limonades.
Verder denken dan het product
De limonade mag dan misschien wel het pronkstuk zijn van Pure Lemonade, maar zonder een gouden sokkel om op te pronken verdwijnt het tussen de massa. Om Sander te ondersteunen in het verspreiden van zijn limonade liefde, hebben onze designers een prikkelend visitekaartje ontworpen.
Om het merk Pure Lemonade meer body te geven ontwierpen we ook heel wat leuke extraatjes zoals deze schuimende bierviltjes: